Kolejna ...

... mieszkanka XD Tym razem to nie potwór , tylko Livka ;3

Panna otrzymała imię :

Kuroi :3


Poprostu obczajajcie zdjęcia :D *le nie chce mi sie pisac więcej *

 Przeraszam za jakosc D:
 Po wyjęciu z pudła.
 Butki (zdjemowanie ich , to istny koszmar D:)
 Strasznie mi sie podoba ta duża mozliwosci zgięcia kolan ^^
 Oczęta też ma ładne :) Ale usta , to zmienie jej na pewno !
 Łapki , które przypominają mi te z obitsu :D Hah , nie wiem dlaczego , naprawde :D
Włosy ( jeez , kolejny koszmar D: D: )
 K , L i Y : Ale gorącoooooo! T^T
 I tu przerwa na motylka ( przyplętał sie niedaleko nas , więc zrobiłam mu zdjęcie :D)
 L : W cieniu o wieeele lepiej ^^
 Kuroi kocha kwiatki :3
 I znów przerwa , tym razem na kotka mojej babci , BUJA ! 8D
 Trochę Yomi ;3
 Kolejna przerwa ( XD) tym razem ... na psa mojego wuja ! :D
Nelly się zwie ;3 
Inaczej Neluwczak , haha :D




A tu włosy po torturach .
Zdjęcie robione jakąs godzinę temu , więc nie jest najlepsze :P
Jutro więcej zdjęc Kuroi ;3
~~~~~~~~

No , i to jest ostatnia lalka na jakis czas :D
Mam nadzieje D:
Do zboczenia!*

*Literówka specjalna :D


Komentarze

  1. Livka, no, podoba mi się, szczególnie oczęta, ale te usta to faktycznie..
    Ale i tak przecudownie ^-^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...