Nyu lalka ;3

Chciałabym przedstawic Wam lalkę Frankie Stein Skull Shores która zamieszkała u mnie w sobote ( czyli 28.04. ^^)


A ochrzciłam ją :

Yomi :3


 Po wyjęciu z pudełka .
 Pareo , które jest na przylepce ;)
 I strój , który też jest niczego sobie , i na pewno kiedyś go wykorzystamy :)
 Buty , które są... dziwne , ale za to stabilne , i Yomi stoi w nich be problemu ^^
 Po wyczesaniu tej brzydkiej skorupy . Muszę przyznac , że wloski są mięciusie :D
 Kolczyki.
I tu zapowiedz jutrzejszej sesji. 

Btw. Widzicie poze Yomi? :D Stoi zupełnie sama ! Coż , te obcasy zdziałają wszystko :D .

Do zobaczenia :)



Komentarze

  1. gratuluję nowej mieszkanki :D

    fajna ta Frankie jest, podoba mi się ten brak kolorów. Tylko fryzura mi średnio podchodzi, lubię ją w długich włoskach ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym wolała żeby miała te swoje długi włoski , no ale krótkie włosy to niestety był pomysl Mattela :P

      Usuń
  2. Yomi jest boska *.*
    Ale szczerze mówiąc, inaczej ją sobie wyobrażałam ;D
    no i fajnie, że dzięki tym butom będzie mogła sama stać. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowej panienki!^^Śliczna ta twoja Yomi:3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...