dawno , dawno temu...

... dodawałam posty na bieżąco ;)
A teraz leniuch ze mnie straszny . Ogólnie , nie miałam zawsze czas , a to byłam chora ,
a to dużo nauki ... Także , no , nie było mnie trochę ;) Ale teraz może to nadrobie ,
Jeszcze tylko pare sprawdzianów zaliczyć , i można odpoczywać ;D Zresztą ,
niedługo koniec roku ( jezusiemaryjo , dlaczego mamy 29 czerwca ? -.-) , i wakacje będą :3
A w wakacje , notki będą częsciej ( mam nadzieje) ^^
Wreszcie nie będzie się mialo po pierdylion problemów na głowie , i się odpocznie od tej szkoly.

A teraz zdjęcia ;3

Takie Lucidowe , bo dawno tu jej nie było ;)
No , i jej misiek , "Minister Edward " :D 
A dlaczego "Minister"?
 Bo tata kiedyś go tak nazwał :D
A Edward ,bo tak jakoś mi do niego psaowalo :)

 I Edzio :D
 I coś dla wielbicieli kociaków :D ~mrau :3
+ bonus :


~~~~~~~~



No , to tyle na dziś ;3


Do zobaczenia w następnym poście ;3

Komentarze

  1. Szebastian lubi kotki. *^*.
    A Mordka ministra jest taka Edziowata ;33
    + daj mi tą truskafe :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucy ma śliczną torebkę^^
    Teraz mam przez tą twoją babeczkę ochotę na coś słodkiego*^*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...