Yomi-chan

Dzisiaj trochę Yomi, która załapała się na zdjęcia robione przez mojego wuja ;3
Zdjęc wyszło 71 , i trudno było wybrać najładniejsze , ale dałam radę :))
Czyli zamęcze was dzisiaj 10-cioma zdjęciaaami :3 Taki spam. :d

Jeszcze raz powtarzam :
Zdjęcia NIE SĄ MOJEGO AUTORSTWA .
Jak ktoś je ukradnie , to go znajde i uduszę -.-
+klikajce , lepsza jakośc będzie :]


A takim gratem ja , robie zdjęcia :P
~~~~~~



Teraz możecie pisac które zdjęcie podoba Wam sie najbardziej :3
Ja swojego ulubionego nie mam , dlatego że wszystkie mi się podobają ;)

Pa :3


Komentarze

  1. Piękne zdjęcia, wszystkie! Świetny masz pomysł na swoją Frankie, Yomi znaczy się :) Ja na swoją nie mam żadnego, nie umiem jej ustawić, nie wiem, gdzie na sesji dobrze by wyglądała... Monsterki chyba nie są dla mnie :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam kilka stron postów i powiem jedno: masz bardzo fajne pomysły na zdjęcia :) Podoba mi się Twoja Lucy, z nowymi usteczkami jest taka słodka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...