Projekt?

Aaa... bo mi się jakis projekt w roli "serialu" jakby zamarzyl ;D
Od dawna chodzil mi po głowie taki projekt . Na początku , miał byc to projekt o tzw."magical girls :D
Ale trzeba by było uszyć 3 stroje , do tego "niezwykłych" stroje :]
Więc , powstanie projekt , który będzie sie głownie skupiał na tej laleczce małej co na zdjęciu jest :3
Role głowne będzie miała bezimienna laleczka i moja Lucy ;3
Projekt nie ma nazwy , a ta co na zdjęciu jest , to to tylko jakby "zwiastun" ;)

I musze napisac ( zawsze zapominam!) że mam formspringa już od dawna 

Możecie zadawac pytania ;3

http://www.formspring.me/Natchiko


Do zobaczenia :3

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...