Wyjazd.

Krótko zwieźle i na temat ;)
Wczoraj z rodzicami i braten , pojechalismy do babci na nocke , ogólnie dlatego że rodzice dowód nowy musieli zrobic ;) No i maaaaasa zdjęc jest , i nie wiem czy zmieszcze je w poscie :d No , to oglądajcie ;)
 Na początek , zdjęcia z wczoraj :) ( nie pamiętam czy z dzisiaj jakies są wogóle :d)
Jak jechaliśmy ;)
Tu już jesteśmy ^^
Wczoraj też skonczyłam sukienke którą zaczęlam , też wczoraj ;D
Potem po godzinie wyszliśmy na spacer na plac zabaw :3
(ogólnie między w tam gdzie mieszka babcia ( w bloku :d) są dwa place , jeden po lewej stronie , drugi po prawej :D)
( w tle spodnie mojego brata , który musiał mi przeszkadzac...)
Potem poszlismy na ten drugi ^^ ( jeeeez , na tym drugim , na początku były tylko te małe dzieci z matkami , a potem przyszły jakies 2 większe , które patrzyły co ja odpiepszam na placu , a jedną dziecko , gdy huśtałam się powiedziało ' a ja gdzie sie moge huśtac' ? ._. No to zeszłam i wrocilismy do domu potem , no.. -.- , jakie te dzieci niecierpliwe...)
^ to zdjecie leko przerobiłam :3
I tu ja ( oh god , why...) , na zdjęciu które robiła moja mama :d
Tu jak wracaliśmy. Lucy coś nie wyraźnie wyszła :d
I odpoczywam... :) Przyszlismy akurat na kolację , i w sumie tak zleciał czwartek ;))
I zdjęcia z dzisiaj
A teraz podziwajcie , co znalazłam w lumpeksie :D Szkoda , że na mnie o jakies 5 razy za male ;D
Ale... kupiłam po to , żeby szyć , dla moich paszczurów~ ( te groszki... one mnie tak pociągneły :d)
A potem , po jakichś 2 godzinach , poszlismy do Polo ( babcia mieszka bardzo blisko polo :d)
i ja kupiłam sobie żólte frugo i zozozozle :D ( niestety , frugo już sie dawno... wypiło ;))
Żolte piłam po raz pierwszy ;D
No , i to wszystko :)

~~~~~~

Gorączka przed Euro , ja wszędzie już widze piłki ,loga Euro... Rzygam już tym ;_;
Pare meczów sie obejrzy , i sie zobaczy , jak te patałachy będą grac >_<
Dobra , trzymam za nich kciuki :d 



Do zobaczenia , nieźle  Was zaspamowałam :P



EDIT : Muysze powiedziec : Konkurs na 100 % będzie , ale musze wymyslic temat i kupic jakies nagrody :)

Komentarze

  1. Kocham spamy zdjęciowe. x33 A na 8 zdjęciu Lucy trochę sukienka spadła. XD Nie ma to jak oglądanie w powiększeniu. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha , wiem, po dodaniu dopiero to zobaczyłam :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...