Mały spam Lucy ^.^

Sialalalalala , heloł , heloł :3
Jak byłam w Pobiedziskach , wyczaiłam w lumpeksie zacny fioletowy spioszek w kwiatki , i spodnie małe w ciemnofioletowe-jasnofioletowe paski :d I oczywiście coś powstało , a jak :33 Ogólnie mało było jakichś sukieneczek czy spioszków fajnych ... x.x
Powstała taka kamizelka/kardigan bez rękawów i bluzka :3

Enjoy!

















~~~~~~

Bonus :
Jak byłam w Pobiedziskach , to kupiłam jeszcze takie małe spineczki. Idealnie pasuja na LIV'kę i monsterki :3 Chciałam jeszcze wziąc takie małe typu 'żabki' ale zapomniałam o nich :P A i tak za tydzien praktycznie znowu jadę więc na pewno kupię ;D
~~~~
PA! c:

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...