Kolejne zanudzanie Was.

Tak wogóle to jakies 2 dni temu stuknęlo mi 10 000 ^^
Dziękuje że czytacie mojego bloga!
No i mam już 56 obserwatorów , yay!
Dzięuje x 100 ! :3
~~~~
Ano , więc jak się domyślacie , posty będą sie pojawiac rzadziej.Jest tylko jeden powód - szkoła. Tak,szkoła. Nauczyciele walą nam po srylion zadań domowych , mimo że jest dopiero 2 tydzień nauki ,mieliśmy już kartkówke z matematyki , i 2 mamy zapowiedziane na piątek. I jeszcze na dodatek , w poniedziałek mieliśmy dopiero pierwsża lecje historii po wakacjach , aa już mamy kartkówkę na poniedziałek zapowiedzianą! I jeszcze mamy dodatkowego zajecia z polskiego i matematyki przygotowujące do testu szóstoklasisty.Dziś też była wywiadówka , i jak moja mama przyszła i powiedziała mi to co zaraz napisze , to doznałam szoku. PIERWSZY PRÓBNY test szóstoklasisty będziemy pisać Z RODZICAMI SIEDZĄCYMI OBOK NAS! Przecież to jest bezsensu! I jeszce więcej stresu jest , jak rodzic patrzy się na to co Ty piszesz! I nie rozumiem wogóle po co to jest! Ah , bo "zmieniły się jakieś zasady.." chyba na gorsze...Troche rozumiem , bo wiecie ten test , to robią tyle kartkówek i zadan , żebysmy więcej umieli ,  chcą zebysmy wypadli jak najlepiej , no ale...
Dobra , to sobie napisałam , wyżaliłam sie :p

Macie jedno zdjęcie :

Komentarze

  1. Coś okropnego z tym testem, na szczęście moja córcia jest dopiero w trzeciej klasie. Trzymam kciuki za wytrwałość w nauce i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez mam takiego nauczyciela od historii -,- i u mnie wywiadówka jest dopiero 13.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...