sobota, 20 października 2012

Mori i jej mundurek ;)

Jak tytuł mówi, Mori ma mundurek, szkolny mundurek ;) Jestem z niego dumna, bo dla osoby takie jak ja , szyjącej ręcznie, taki mundurek to wyczyn! Doskonały to on nie jest, ale mi się podoba, bo nie mogę uwierzyć że go uszyłam. No ale, w końcu chcieć, to móc, nie? :D
Dzisiaj znowu niestety trochę plenerowych zdjęc jest, ale piękna jesienna pogoda mnie zmusza do wyjścia na dwór, i do porobienia Mori zdjęć ;3 Trzeba korzystać, bo niedługo znowu będą szare i ponure dni, a ja za takimi nie przepadam.




+ 2 bonusy :)

No to tyle na dziś, do następnego postu ;)

13 komentarzy:

  1. Fajny ten mundurek Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mundurek! A zdjęcia bajeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetny mundurek! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny ten mundurek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny mundurek :)
    Zdjęcie 6 fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham mundurki, szycie ręczne znam to ^^ zdjęcia są kochane - oj słodzę i dobrze xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem zachwycona mundurkiem *.* Zdjęcia świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow,Cudowny:***Naprawdę,gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny mundurek! *u*
    "No ale, w końcu chcieć, to móc, nie? :D" w moim przypadku nie, baaaaardzo nie :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥