Święta, święta!

Tududum!
Lekko świąteczny post, jutro równiez będzie typowo świąteczny, postaram się ;)
Zrobiłam nowy nagłówek- podoba się? Troche się przy nim meczyłam, i jakoś wyszedł.
Jak komuś sie nie podoba - niech się nie martwi, jest tylko na okres zimowy, później wróci stary nagłówek,  i stary wygląd bloga ;)

 M- Tak, Edwardzie...
M - .... to już jutro... JUŻ JUTRO WIGILIA. *U*
M- To będą moje pierwsze, prawdziwe i wreszcie udane święta... *-*
~~~~~~~~~~~~~~


Ponieważ mój aparat jest za słaby, i nie zna w ogóle słowa BOKEH, mam dla Was jakieś tam zdjęcia pt. "ubrałam choinkę to zrobię zdjecia z rozmazanymi światełkami". :P



Tak, troche bezsensowny post, ale chciałam dać znak życia, bo ostatnio to tylko w weekendy jakieś posty piszę ;)
Do jutra!
EDIT:

A miały  być jutro życzenia, no ale... oj tam, jedynie jutro znów napisze ;3

WESOŁYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT, KOCHANI!

Komentarze

  1. Znak życia jest to dobrze ! <33 Wesołych *3*

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba,podoba ^^ Wesołych i spokojnych świąt! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie Mori wygląda na tym nagłówkowym zdjęciu ;3
    napewno sie uda, poszperaj w opcjach aparatu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozliwe ze się da, jednak mój aparat ma troche mało opcji... próbowałam wiele możliwych rzeczy - i tak sie nie udało :<

      Usuń
  4. Mój aparat też nie zna tego słowa :D
    Szkoda, że nagłówek jest tylko na okres zimowy, bo bardzo mi się podoba, według mnie jest lepszy od poprzedniego :3
    Wesołych Świąt! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny ten naglowek Ci wyszedl !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek jest śliczny, więc chyba nie mam się co martwić :D
    Widzę, że Mori jest bardzo podekscytowana ^^
    Wesołych świąt! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagłówek śliczny
    A zdjęcia piękne ^^
    Mori jest taka urocza :3

    OdpowiedzUsuń
  8. yay, jaka ona cudna jest :3 uwielbiam te łapki u Dali w piąstki ^^
    Nie martw się, bokeh udał ci się np tu : http://4.bp.blogspot.com/-7eKGcW-783g/UL-BdfAm8UI/AAAAAAAADBI/XSBrJqhLzVw/s1600/%C5%9Bnieg5.JPG ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...