CO? TO JUŻ 100 OBSERWATORÓW?!

Jesteście niemożliwi! W kilka dni dobiliscie do równiutkiej setki! Łałałałała! Się cieszę,sie cieszę. Wy pewnie też, bo CANDY będzie :D Ale jeszcze nie dziś...Bo nagród nie mam! 

No to tyle z mej radości :D 
A dziś Mori w plenerze, piękną pogodę dziś mieliśmy. Słoneczko ładnie świeciło, wiec trzeba było skorzystać z okazji.No i tak przy okazji, uszyłam pierwszą bluzę ( taką nie rozpinaną!) z kapturem. Nie jest idealna, ale to pierwsza ( nie rozpinana!) bluza, więc ;3
I zanim przejdziemy do zdjęć Moriowej:
W czwartek przyszły re-menty ( moje pierwsze ^.^) od Magu!
Są cudne, słodkie, niesamowite, no :D

Tą kokardką ozdobiłam szmatosławe na jej włosach. ;)




+ uwaga,uwaga...


Udał mi się bokeh!:D Może byłby lepszy, ale niestety mamy choinkę srebrną, i  odbija się ona.Ale i tak jestem zadowolona! :D
S-erpentyno, miałaś rację :D
Dzięki Ci bardzo!

Żegnam się.
Do następnego postu! :3

Komentarze

  1. Gratulacje :D Zasłużyłaś! Mori jak zwykle oszałamiająca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moriaczek <3 xD cudne rementy :"3

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję tej setki :3
    i te re-menty sa strasznie słodziutkie :D bluza też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesu ;_;
    jakie cudne re-menty

    OdpowiedzUsuń
  5. Weee, jakie re-menty słodkie, kocham re-menty <3 Zdjęcia są przeurocze ^^ I brawo za bokeh :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza prześliczna! ^^ Re-menty również (też chcę takie!) xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah Mori, jak zawsze śliczna. Bluza świetna ;) i. ii.. te re-menty! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu obserwatorów! :)
    Bluza wyszła Ci świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj mi te re-menty !
    Świetna bluza :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne re-menty, a Mori jak zawsze przecudna :3

    OdpowiedzUsuń
  11. tyle tu słodkości *,* bluza jest piękna ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje 100 obserwatorów, oby przez najbliżeszy rok doszłop ci drugie tyle ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...