Frame.

...



M: Teraz jest idealnie!

~*~

Tą ramkę kupiłam w Pobiedziskach, jak ja zobaczyłam to w myślach powiedziałam: "Muszę ją mieć! Dla Mori będzie idealna..." :D Jest na prawdę fajna, zastanawiałam się między nią, a niebieską, ale w końcu wybrałam tą różową.

Mori ma na sobie nowy sweterek,  dzisiaj go skonczyłam. Jakiś super to nie wyszedł ale w miarę jestem zadowolona :3

A co tam u Was? Jaka u Was pogoda jest? Bo u mnie w tym tygodniu czasem słonko wyszło, i było czuć wiosnę... Kocham wiosnę, już nie mogę się jej doczekać ;3 Nareszcie może wyjde na jakąs plenerową sesję z Mori.

I na koniec taki bonus:
Coś co lubię - obitsowe nóżki w rajstopkach <3 

Cudna spódniczka by Kuki. ^.^

To już wszystko co miałam do napisania :3
Do zobaczenia! *3*

PS. Pożegnałam już zimowy wygląd bloga. Podoba się Wam ten nowy? Taki troche mocno różowy jest... :D

Komentarze

  1. Śliczna ramka. I ubranko Mori. *-* A u mnie w przeciwieństwie do ciebie powrót zimy. : D Przez chwilę była wiosna, a w czwartek w nocy przywaliło mnie chyba 15mm śniegu. XD A ten wygląd bloga jest uroczy, nagłówek rządzi. c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd bloga jest uroczy, tak w stylu Mori :D Ja tez mam dwie ramki, są naprawdę cudne, Twoja tez jest taka słodka :3 Dla Mori bardzo pasuje ta grzywka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląd bloga jest okej, a nagłówek świetny ;3 Fajna ta ramka ;D Te buty Mori są cudne, ona całą w ogóle jest cudna ^^ U mnie jest ŚNIEG,PEŁNO ŚNIEGUU! XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, jest różowo, słodko i uroczo ^^, jak dla mnie lodzio miodzio - uwielbiam wszystko, co jest różowe, słodkie i urocze ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też powoli, małymi kroczkami, przychodzi wiosna. Jestem trochę rozdarta, bo z jednej strony bardzo jej pragnę, z drugiej - pojeździłabym jeszcze na łyżwach i w ogóle... Ramka urocza. Sama chętnie bym taką upolowała :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramka świetna :-) jeśli chodzi o róż to jest go tyle ile trzeba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie zima pełną gębą :)
    Fajne zdjęcia robisz
    Wpadniesz do mnie pullip-oczami-nastolatki-blogspot. Com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie mogę się doczekać wiosny :)
    Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna ramka ! Zdjęcia też super ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia :) Kocham Mori

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka genialna rameczka :D
    podoba mi się 3 zdjecie <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...