Pozwólcie, że dziś tytułu nie będe.

Ostatni wpis - 25 stycznia...
Wstyd, i hańba :D
Ale niestety teraz tak chyba będzie. Posty będą co tydzień się pojawiać. Choć moze będą czasem 2 razy w tygodniu. Ale długo tak nie będzie, zapewne tylko do końca lutego, bo wtedy może o 15 godzinie będzie jasniej, i gdy wróce ze szkoły będe mogła zdjęcia robić ;)

Z przykrościa musze stwierdzić, iż w tym poście Mori nie zobaczycie ;)
Byłam od soboty do dziś u babci, no i na zdjęcia czasu nie miałam. Ale za to zrobiłam zdjęcia monsterce, która należy do mojej kuzynki.


 Uwielbiam tą rączke! Fajne zdjęcia  z nią wychodzą :D
To tyle, teraz czas na mniej lalkową częśc posta.

Zapewne nikt nie wie, ale w Pobiedziskach wybudowali Pepco.
Kupiłam tam dwa ciuszki dziecięce - nareszcie mam nowe materiały na ciuszki dla Mori :D
 Z tego kropkowego powstały już rajty, które pokażemy z Mori w następnym poscie ;)
I jeszcze kupiłam takie zajefajniaste skarpetki w róże, niestety zdjęć nie mam, ale niedługo coś z nich uszyje więc wtedy zobaczycie :D
U nas ładnie słoneczko świeci.
Mam nadzieje że cały tydzień będzie taka fajna pogoda jak dziś ;3

Jak widać, post za bardzo nie ciekawy, wybaczcie.
Cierpliwie czekajcie na następny ;)

 musze zrobić w końcu ten konkurs. =w=

Komentarze

  1. Monsterka bardzo fajna, a tą rączkę ma naprawdę świetną ;) Czekam na następny post >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. No,fajna jest ta rączka:) \m/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, ja przedostatni post dodałam 24 stycznia i dzisiaj dopiero dałam nowy:D

      Usuń
  3. Świetne materiały, monsterka ma świetną rączkę. :3
    Czekam (nie)cierpliwie na kolejny post. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Rąsia, jaka fajna rąsia! I fajny materiał w kropeczki. *-* A nie martw się, pod koniec lutego na pewno będzie jaśniej. c:

    OdpowiedzUsuń
  5. rączka pt "call me" :D
    mam identyczne rajstopki :3

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurde chyba się wybiorę do pepco ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, nominowałam cię do The Versatile Blogger, szczegóły na moim blogu ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. cóż w takim razie jutro lecę do pepco ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rajstopki. trzeba się w takim wypadku wybrac do pepco po materialsy ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. U ale fajne te materiały ^.^
    Lagoona jest fajna ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha, w Pepco można wyszperać najlepsze materiały! Sama często szperam tam w poszukiwaniu przecenionych ciuszków dla małych dzieci, które mają świetne wzorki.
    Podoba mi się ta monsterka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej kochana :) Dodałam gadżet, zapraszam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...