niedziela, 10 marca 2013

Kwiaty + taka mała infromacja.

Cześć ^^
Dzisiaj, że tak powiem: krótko, zwięźle i na temat.

Na początek chciałabym powiedzieć, że mój konkurs JEST PRZEDŁUŻONY O TYDZIEŃ. Dlaczego? Powód prosty - chce dokupić jeszcze jakieś pierdółki, i potrzebuje na to trochę czasu ^^ Także bądźcie spokojni, macie jeszcze tydzień czasu na zgłoszenie się, zrobienie i wysłanie do mnie zdjęcia.Zgłaszać możecie się TU

~*~
Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka zdjęć. Ostatnio mam coraz mniej pomysłów na zdjęcia... Jeszcze jak na złość znów pojawił się śnieg D:
 A było tak pięknie...

Miłego oglądania! ^.^



 
Jak widać, Mori jest w swoim stockowym ubranku.Ale cóż ja poradzę na to, że bardzo lubię ten strój? :D
~*~
To tyle na dzisiaj.
Pozdrawiam ciepło ;3

15 komentarzy:

  1. Mori jak zwykle urocza. ^^
    Świetne zdjęcia. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też podoba się jej stockowe ciuchy.Są super! Bardzo podoba mi się 1 i przedostatnie zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak uroczo :) śłiczne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej stockowe ubrania są śliczne. Ja też mam coraz więcej pomysłów, ale żeby je zrealizowac, muszę czekac na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, szcególnie podoba mi się ostatnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, stockowe ubrania są cudne <33 Akurat mam świetne zdjęcie a zapomniałam o Twoim konkursie i się nie zgłosiłam xD Dobra to się idę zgłaszać pod tamtym postem :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten stock, szkoda,że nie każdy pullip po zobitsowaniu wciska się w swój stock.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten snieg mnie dobił :C Zdjęcia są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja już zdjęcia wysłałam :/ i na dodatek takie brzydkie :C

    OdpowiedzUsuń
  10. Tulipany ^^ Moje ulubione kwiaty xp

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajaj jaka słodka ^^ nasze Dotori muszą się kiedyś spotkać, koniecznie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Mori...Awww .w.
    Muszę mieć w przyszłości Dal Dotori

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam na CANDY do mnie :)
    http://makarrenyblog.blogspot.com/2013/03/candy-dla-prawie-wszystkich-rodzajow.html?showComment=1363245324901#c7168246819720560008

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥