Marudzenie i narzekanie...

...i stresowanie się przed testem szóstoklasisty ;)
Tak, niby nic wielkiego, ale jednak stresuję się i uczę. (co rzadko robię, lecz nie oznacza to, że mam słabe oceny, bo moje oceny są bardzo dobre :D)
Lecz myślę, że oczekiwanie na wyniki będzie jeszcze bardziej stresujące. Bo w końcu, nie wiem jak w innych szkołach, ale u mnie wyniki będą dopiero w czerwcu :d
 ~*~
 A wy również jak ja się stresujecie, szóstoklasiści? :D
Mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze i nie wpiszę źle peselu lub kodu ucznia(u nas, jak ktoś źle wpisze, to musi później pisać egzamin od nowa...) ...^^"
To teraz zdjęcia, bo Mori zakuwa razem ze mną!
~*~


I teraz, dla spokojnego odpoczynku, idę przeczytać tą własnie książkę, która jest lekturą szkolną, i o dziwo mi się podoba.

Ale jeszcze się pochwalę torebką, którą uszyłam jakiś tydzień temu, ale nie miałam okazji jej pokazać.
Źle ubrane buty .3.
To powodzenia wszystkim szóstoklasistom! 
I teraz się z Wami żegnam.
~*~

Komentarze

  1. Powodzenia! Ja na szczęście piszę próbny, uf ;_; Świętna torebka ^3^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem w 6 klasie, ale nie piszę testu bo jestem laureatką( nie uznaj tego za chwalipięctwo). Trzymam za ciebie kciuki! A Mori słodka jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łączmy się w stresie! Też jutro ten test piszę, i zjada mnie ten cholerny stres ;/,

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, pamiętam jak się stresowałam przed testem szóstoklasisty... Trzymam kciuki! Nie taki diabeł straszny ;)
    Mnie za rok czeka egzamin gimnazjalny, ehhh.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pewna, że wszystko pójdzie dobrze! : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pisze test gimnazjalny ._.
    Życzę Ci powodzenia ;)
    + śliczna torebka ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. przeczytałam "zakur*ia ze mną" xD
    spczi^^ jak ja pisałam to zadaniem matametycznym było obliczenie obwodu prostokąta! :d
    powodzenia^^ a no i wyniki sa zawsze w czerwcu ;_;

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoko, będzie dobrze ^^ Ja miałam bardzo łatwe zadania, jednak matma mnie trochę dobiła >o< Jednak trzymam kciuki i wierzę, że pójdzie Ci jak najlepiej! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ucz się. Trzymamy kciuksy wszyscy (tak mi się zdaje że wszyscy ;p)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jutro piszę, ale nie stresuje się wcale. :3 Trzymam za ciebie kciuki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje, ze dobrze Ci pojdzie:3 Nie ma co sie stresowac. Moi naucyciele ciagle gdybali, ze mamy to umiec bo moze byc na tescie, a byly tam rzeczy dosc banalne, mimo jakas wybitna nie jestem to pamietam ze punktow uzyskalam dosc duzo, tyle ze czasu mi nie starczylo na skonczenie opowiadania i mialam opieprz od polonistki, ze niby nie napisalam go celowo xD polecam zaczac wlasnie od czesci humanistycznej, wtedy juz "najgorsze odwalone" i reszta idzie gladko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powodzenia na sprawdzianie! Sama także go piszę ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na sprawdzianie. :3
    Ja nie miałam tej lektury nigdy, ale czytałam i pod koniec płakałam. :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też potwornie się boję. Cały czas się uczę na sprawdzianszostoklasisty.pl. Śliczna ta torebka^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia! :D
    A Mori jak zwykle śliczna,ale zawsze będę tak mówić ,bo mam słabość do lalek w różowych włosach ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już zrobiłam test z matmy szóstoklasisty ale jeszcze nie robiłam z Angielskiego (Mieszkam w Anglii więc to odpowiednik polskiego) ale ja się tam nie uczę,ogólnie to nie dają nam do domu książek ze szkoły ;) Na szczęście idę do szkoły dopiero w przyszły poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia!
    Tez bym go pisała

    OdpowiedzUsuń
  18. No to trzymam kciuki C: ja za rok piszę :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia :D Mnie bardziej denerwuje 3 gimn. test, chociaż mam do niego rok >.< Ale powodzenia jesio raz :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Boska torebka:D Nie ma się czym stresowac, ja co prawda nie pisałam dwa lata temu tego egzaminu, bo byłam z niego zwolniona przez pewien konkurs, ale generalnie zazwyczaj jest tak że przy okazji takich egzaminów jest więcej straszenia przez nauczycieli ;) Ale i tak trzymam kciuki!

    A co do Braci Lwie Serce - na początku nie byłam do nich przekonana, ale później przeczytałam je jakoś cztery lata temu i nie okazali się tacy źli ^^ Chociaż zdecydowanie wolę Dzieci z Bullerbyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia *,* a co do egzaminu to tylko wydaje sie taki straszny itp. Pisałam go rok temu, nauczyciele generalnie straszą żebyście sie wiecej uczylib: P

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że Ci dobrze poszło! ^u^ Ja tam się nie uczyłam do testu kompetencji, a nadal nie potrafię sobie wyobrazić jak można to robić. A i tak miałam baardzo dużo punktów (nie będę mówić ile, bo wyjdę na chwalipiętę czy cos, o ile już nie wyszłam xD). Cóż, trzymam kciuki! :3

    OdpowiedzUsuń
  23. ''Bracia Lwie Serce''! <3
    Trzymam kciuki, aby Twoje wyniki były dobre :D
    A ta torba świetna :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przeczytać tę książkę.
    A, ja nie ociekam inteligencją i na próbnym miałam 32 punkty, a potem na tym prawdziwym dostałam 29. Tak samo miała 3 lata wcześniej moja siostra. Tylko mój brat, najstarszy, dostał 37. Farciarz...:D
    Trzymam kciuki!
    pikselizacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...