poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Odświeżony pokój Mori.

Hejoł!
Pewnie większość Waszych lalek ma pokoiki, albo po prostu miejsce na którym spędzają czas,kiedy Wy nie macie ochoty robić im zdjęć.Mori ma pokoik od dawna, i ten kto czyta mojego bloga wie o tym.Ale kilka dni temu, dostałam weny. I pokoik przeszedł zmianę. I teraz, wygląda prawie jak pokój, który sobie kiedyś wymarzyłam. Jeszcze tylko obkleić boczne "ściany" i będzie idealny! *^* W sumie, w sobotę już chciałam obkleić, ale pech chciał, że taśma dwustronna się skończyła :P
No cóż, bywa.
~*~




 I jeszcze dwa zdjęcia Mori:

~*~

A jak tam u Was? Nabraliście już kogoś lub oblaliście wodą? ;)
Miłego dnia!

22 komentarze:

  1. Te łózko jest zawaliste :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham to łóżko i cały pokój. XD

    Ostatnio znalazłam to łóżko na allegro i chyba sobie kupię, świetne jest. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki śliczny pokoik, idealnie pasuje do takiego słodziaka ^w^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki <3 Bardzo do niej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona jest tak niesamowicie mega słodka <3 awwww ;w;

    OdpowiedzUsuń
  6. I nabrałam i oblałam :d w pokoiku jest słodko, uroczo i klimatycznie :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatkowa poduszeczka jest mega słodka *o*

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki jest ten pokoik ;3
    "Pasuje" do Mori! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie oblali ratownicy na basenie...xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pokoik, mojej Natt też by się taki przydał...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny pokoik i pomyśleć, że kiedyś byłam posiadaczką owego łóżeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest. Świetnie pasuje do Mori:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny pokoik. W łóżeczku jestem wprost zakochana *O*

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziutki pokoik, zupełnie w stylu Mori :D. Też muszę się zabrać za urządzenie pokoju ;3.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥