Sunny days are always awesome

Heloooł!
Majówka się skończyła. Dopiero dziś zrobiło się ciepło,  i wyszło piękne słońce, a szkoda. Ale skoro wyszło, to od razu skorzystałam ;)  Te zdjęcia było robione spontanicznie, nie miałam żadnych planów i pomysłów. A ostatnio, to mało mam pomysłów...Lecz powiem, że w miarę wyszły te bardzo spontaniczne zdjęcia, nie są złe :D

~*~
Poza tym, od kilku dni jestem w bardzo dobrym humorze, ponieważ 15 maja wyjeżdżam na 3-dniową wycieczkę z moją klasą ^^ Bardzo lubię moją klasę, i to jest ostatnia wycieczka, na którą jedziemy wszyscy razem. W gimnazjum będziemy podzieleni na grupy, ponieważ mamy podstawówkę i gimnazjum razem. Jesteśmy dzieleni, ponieważ dochodzą do nas uczniowie z innej szkoły, w której gimnazjum nie ma.

~*~
No, teraz możecie spokoooojnie oglądać zdjęcie ^^
Miejscami są trochę prześwietlone, gomene.


 M: Ten tulipan pasuje mi do oczu, prawda? ^.^

To ja się żegnam ;D
A, i jeszcze coś. Jak będzie 200 obserwatorów, to być może zrobię candy ^^


Komentarze

  1. U mnie też dopiero od dzisiaj ciepło ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia bardzo fajne, jak zawsze :3

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dopiero dzisiaj słońce wyszło. ;d
    I zazdroszczę wycieczki, moja klasa w tym roku nigdzie nie jedzie... ._.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mori jest naprawdę śliczna.^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, u mnie też dzisiaj słońce wyszło,akurat w ostatni dzień wolnego.. ;-; Zdjęcia jak zawsze śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. :) fajne zdjęcia :) te szafirki mają cudny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mori jest bardzo ładną lalkę :) Zazdroszczę Ci tej ślicznej Panny.

      Usuń
    2. nie wiem czemu w odpowiedzi :/

      Usuń
  7. U mnie też było dziś cieplutko ^^
    Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słonkooo :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. O, widzę, że macie podobnie jak my - bo my również jesteśmy w gimnazjum dzieleni, chociaż szkoły są połączone. Chociaż przyznam, że chyba wolę moją gimnazjalną klasę, przez prawie dwa lata totalnie się zżyliśmy :D Trzecie zdjęcie jest bardzo ładne, wgl wszystkie mają taki przyjemny cieplutki klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :3 Ja też jadę piętnastego na trzy dni :D Życzę fajnej wycieczki! ^w^

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia bardzo ładne, jak zwykle zresztą ^___^
    U nas to było tak, że oprócz tego, że doszły nowe osoby (chyba), to po prostu część ludzi zapisała się do innych gimnazjów, bo np. profile jakieś były, co ich ciekawiły. Do tych, co odeszli, zaliczałam się też ja. Klasę niby lubiłam, niby nie; w każdym razie wolałam już ich nigdy na oczy nie widzieć. XD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...