"You touched my heart and it shined, turning so colorful"

Hej, hej!
Jeju, jak dawno mnie tu nie było! Nigdy mi się nie zdarzało opuszczać na tyle czasu tego bloga... Jakoś tak wyszło, że zima całkowicie zabrała mi moją wenę i wszelkie pomysły. Na szczęście od kilku dni słońce się pojawia i wreszcie czuję trochę wiosny!

W poniedziałek zrobiłam kilka zdjęć, i uważam, że wcale nie są takie złe. Ba, nawet mi się podobają! Przez ten czas kiedy byłam nieobecna, robiłam dosyć dużo zdjęć, ale żadne kompletnie nie nadawały się na pokazanie ich światu :P 






+ w formie bonusu:

Do zobaczenia ^__^ ♥


Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia i myślę że taka przerwa już się nie powtórzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i śliczna dziewczynka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie także zdjęcia się podobają,mimo zimy czuję wiosenny klimat :D
    Kocham Mori ;w;

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :) cieszę się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No wreszcie wpis! :D Cieszę się, że już jesteś.
    Mori jak zwykle śliczna. ^_^ Strasznie podoba mi się ostatnie zdjęcia, naprawdę jest niezwykłe! ^w^

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nigdy się nie pogodzę z przechodzącą ludzkie pojęcie słodyczą lalkowych bucików... Ostatnie zdjęcie jest fantastyczne. Wcześniejsze też ładne, to sympatyczna lalka jest ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, ten bonus jest taki śliczny :D Aż mi się zachciało kupić Linger takie trampki. Nawet się nie zorientowałam, że tak długo Cię nie było, ale cieszę się, że przyszłaś z tymi zdjęciami, bo są urocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zdjecia lalkowych butków! Szczególnie sama jak je robie... Mogę focić i focić same buty >3<
    Jeju. Po twoich zdjęciach w ogóle nie widać że mamy środek lutego... meh... A ja tak lubie zimę ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia. Masz taką piękną pogodę? ; - ; Łał. Piękna lalunia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są śliczne. Z tymi małymi "plackami" śniegu można by coś fajnego stworzyć :] Zdjęcie butków na końcu jest rozkoszne! Ahh te lalkowe butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! Tęskniłam za Tobą i za Twoją piękną Mori :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny bonus, zdjecia super :) nic dodać nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Tak w ogóle zapraszam na konkurs ;3 http://colored-page.blogspot.com/

      Usuń
  14. Zima jest najmniej twórczą porą roku, wszyscy mają ochotę tylko schować się pod kołderkę i ewentualnie spać, tak więc całkowicie rozumiem twój brak weny, szczególnie że własny blog strasznie zapuściłam i muszę się wreszcie za niego zabrać ;D
    Mori jest moim ulubionym Dotori, po prostu urocza ^^
    Nie mogę się doczekać następnych wpisów! :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwy słodziak z niej :) a ostatnie zdjęcie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! Ostatnie mi się podoba :3

    Nominowałam Cię do LBA. Zapraszam.
    niika-doll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejuniu, ostatnie zdjęcie (bonus) ^^
    Ale oczywiście wszystkie są świetne :D

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuuudneee♥♥ a ja czekam na następnego posta :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...