Spotkanie lalkowe 29.06.2014!

Heeeej!
Mimo, że wakacje nie zaczęły się wypełnione radością, wręcz przeciwnie nawet, dziś wydarzyło się coś pozytywnego. Spotkałam się z Kremu i Magu! Miało być nas więcej, zdecydowanie więcej, ale złośliwośc losu nie pozwoliła im być...

Mimo to było super! Spotkałyśmy się w Poznaniu w City Center. Szybko zajęłyśmy jakieś miejsce, po czym zabrałyśmy się za robienie zdjęc, jednocześnie spożywając rogala za 1,21 zł! : D Długo czekałam aby ponownie się spotkać, więc teraz już zapraszam na zdjęcia!

Na pierwszy ogień idzie piękna lalka Magu, czyli Mei!
Godzinami mogłabym nawijać jak bardzo ją kocham, jak bardzo jest cudowna i piękna!









Kolejna lalka Magu, Yasumi <3 Jest niesamowicie fotogeniczna, a jej oczy są po prostu "hipnotajzing"! :D



Kimichie Kremu! Chyba każdy z pullipów ma w sobie coś, co przyciąga uwagę, Kimichie jest po prostu fantastyczna :3




Kopę lat, Mori!

I znów lalka Magu, czyli Maja! Jej buźka jest taka urocza, że chciałoby się ją przytulić, aw <3

Mała lwica Kremu :D Niestety mam tylko dwa jej zdjęcia, ponieważ straaaasznie trudno było ją ustawić :c Ale to nie zmienia faktu, że jest bardzo ładną lalką <3

To teraz czas na zdjęcia grupowe!

 

+ 2 małe bonusy!

Przesłodki naszyjnik Kremu! ^___^
A teraz żegnam wszystkich, miłego wieczoru!

Komentarze

  1. Przeproszę jeszcze raz za nieobecność no ale anginy nie można lekceważyć ;_; Mam nadzieję,ze w najbliższym czasie uda nam się spotkać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia <3 żałuję, że mnie tam nie było ;c
    Wszystkie lalki wyglądają uroczo ^w^
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie żałuję, że nie mogłam tam z Wami być :c
    Naszyjnik Kremu jest przecudowny, haha^^
    Ogólnie jak zwykle podziwiam wszystkie Panny (ale dobija mnie myśl, że mogłabym je dziś trzymać w łapkach!), najbardziej chyba jednak żałuję, że nie zobaczyłam na żywo odmienionej Mei i Twojej Mori, która - jak zawsze - przykuwa wzrok. Ach ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne. Piękne. Tez chce na meeta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, gratuluję spotkania :3
    Aż mi samej zachciało się meeta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są naprawdę śliczne *-* A wszystkie lalki piękne. Dobrze, że spotkanie się udało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah, Czuje sie taka uwzględniona XD Ten naszyjnik >.< Wy macie jego zdjęcie a ja nie...
    No i fajnie ci że masz tyle udanych zdjęć Mei. Mnie jakoś coś nie pykły :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci wyszły zdjęcia, a wszystkie lalki mają swój urok. Maja Magu miała cudowny sweterek. :D
    Zazdroszczę spotkania. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia jak zawsze świetne :D Muszę szczerze powiedzieć (napisać?) że baaardzo zazdroszczę wam tych spotkań...

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne lale i śliczne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajaj jak ja wam tych meetów zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...