Sleepy and lazy

Hej!
Ten post miał pojawić się już wczoraj, ale niestety miałam małe remonty w domu i brak dostępu do komputera. Dlatego dzielę się tymi zdjęciami dopiero dziś ^^

Czy wy również macie takie dni, w których jesteście śpiący i kompletnie nic Wam się nie chce? Ja ostatnio często takie mam, ta brzydka pogoda jeszcze bardziej zniechęca mnie do zrobienia czegoś pożytecznego... Mam nadzieję, że ostatni tydzień wakacji będzie ciepły i słoneczny, aby trochę wykorzystać te dni. ^^

Dziś w roli głównej słodki leniuch, Nozomi : 3





 

I jeszcze jako dodatek - moje rysunki ^^

Jeśli ktoś chciałby obejrzeć więcej moich prac - zapraszam na mojego jeszcze świeżego instagrama(klik!), tam wrzucam swoje bazgroły i nie tylko :D

Komentarze

  1. Nanami i Mizuki są świetnie pokolorowane! I Nozomi taka urocza, nawet w tym wigu! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, rysunki są świetne. D: Nozomi jest tak urocza, że nie mogę... ;w;

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia cudne,a Nozomi jest megaurocza >*< Ślicznie rysujesz!
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnie słodkie te zdjęcia ^^ A te rysunki jeszcze ładniejsze :P
    Pozdrawiam =(^.^)=

    OdpowiedzUsuń
  5. Nozomi jest słodziakiem, nie ma co :D Zdjęcia świetne. Lubię fotki Twojego autorstwa, bo są zawsze takie pełnie światła, delikatne i piękne w swej prostocie :3
    No i cudownie rysujesz! Jestem tak zachwycona, że od razu zaobserwowałam Twojego instagrama >.<

    OdpowiedzUsuń
  6. Śkiczne zdjęcia i przesłodka modelka ^w^
    A rysunki przepięnke *-*

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie kolorujesz. To coś czego nie potrafię, dlatego zostawiam swoje rysunki czarno-białe Q_Q ~
    Zazdrość~ ♥:3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, naprawdę ładnie rysujesz <3
    A Nozomi jest urocza, ślicznie wyszła na tych zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Nozomi! ♥ Cóż, ja też niekiedy mam takie śpiące i leniwe dni, ale częściej zdarzają mi się one w roku szkolnym. W wakacje zazwyczaj mam dużo energii, choć niekiedy też nie potrafię się zebrać i zacząć robić coś sensownego ;_; Mam nadzieję, że moja aktywność nie spadnie w ciągu tego ostatniego tygodnia, bo chciałabym go wykorzystać maksymalnie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nozomi jest taka urocza (chyba powtarzam to setny raz...) i jak ja już wystylizujesz tak jak chcesz to to będzie zdecydowanie najsłodsza Madoka na polskich blogach! :D
    Zdjęcia jak zwykle śliczne, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie rysujesz i robisz zdjęcia :) Nozomi jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...