"With my speechless calm eyes, nothing is coming to rise"

Cześć!
Ostatnio coś mnie natchnęło, aby zrobić zdjęcia trochę inne od tych, które zazwyczaj robię i wpadłam na pomysł! Czyli... dziś nie będzie super słodkich i różowych zdjęć niestety :D Chyba za bardzo przyzwyczaiłam się do przecukrzonych fot, ale uważam że nie wyszło mi tak źle. Mam nadzieję, że spodoba Wam się taka "inna" Mori :D
+ piosenka która ciągle chodziła mi po głowie, podczas robienia zdjęć:









To tyle na dziś, do następnego posta! ^^

Komentarze

  1. Wiesz już, które zdjęcie jest moje ulubione. Pierwszy raz widze takie zdjęcia twojego autorstwa! Całokształt jest świetny, tak trzymaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga fota rządzi! Zdjęcia wyszły super, ale Mori ma to do siebie, ze zawsze bedzie slodziuchna... (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Moriaczeg taka nie suit :3 :P
    Nanuus przyjmujesz znowu zamówienia na ciuszki? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie i trzecie od końca zdjęcia podobają mi się najbardziej. Mori wygląda świetnie w takiej nieco mniej słodkiej odsłonie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mori w takiej odsłonie wygląda niesamowicie. Chociaż zawsze ma w sobie coś uroczego, to te zdjęcia naprawdę wyszły ci bardzo klimatycznie. Trzecie najbardziej mi się spodobało ;D
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Do twarzy jej w czerni i bieli ;DDD Chociaż, jakkolwiek ją nie ubierzesz i tak będzie wyglądać słodko ^u^

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jest to zdjęcie z drzewem :] Ładnie jej w czarnym, co jest lekko dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne ma ubranko *w* Bardzo jej pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny ciuszek! A Mori wygląda słodko, niezależnie od sytuacji ;D
    Każdemu przyda się odmiana, a jeśli jest zrealizowana z tak świetnymi zdjęciami to można tylko podziwiać! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówcie co chcecie, ale mroczna Mori w dalszym ciągu jest przesłodka! <3
    a zdjęcia cudowne, bardzo podoba mi się trzecie od dołu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...