środa, 27 sierpnia 2014

"With my speechless calm eyes, nothing is coming to rise"

Cześć!
Ostatnio coś mnie natchnęło, aby zrobić zdjęcia trochę inne od tych, które zazwyczaj robię i wpadłam na pomysł! Czyli... dziś nie będzie super słodkich i różowych zdjęć niestety :D Chyba za bardzo przyzwyczaiłam się do przecukrzonych fot, ale uważam że nie wyszło mi tak źle. Mam nadzieję, że spodoba Wam się taka "inna" Mori :D
+ piosenka która ciągle chodziła mi po głowie, podczas robienia zdjęć:









To tyle na dziś, do następnego posta! ^^

13 komentarzy:

  1. Wiesz już, które zdjęcie jest moje ulubione. Pierwszy raz widze takie zdjęcia twojego autorstwa! Całokształt jest świetny, tak trzymaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga fota rządzi! Zdjęcia wyszły super, ale Mori ma to do siebie, ze zawsze bedzie slodziuchna... (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Moriaczeg taka nie suit :3 :P
    Nanuus przyjmujesz znowu zamówienia na ciuszki? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie i trzecie od końca zdjęcia podobają mi się najbardziej. Mori wygląda świetnie w takiej nieco mniej słodkiej odsłonie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mori w takiej odsłonie wygląda niesamowicie. Chociaż zawsze ma w sobie coś uroczego, to te zdjęcia naprawdę wyszły ci bardzo klimatycznie. Trzecie najbardziej mi się spodobało ;D
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Do twarzy jej w czerni i bieli ;DDD Chociaż, jakkolwiek ją nie ubierzesz i tak będzie wyglądać słodko ^u^

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jest to zdjęcie z drzewem :] Ładnie jej w czarnym, co jest lekko dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne ma ubranko *w* Bardzo jej pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny ciuszek! A Mori wygląda słodko, niezależnie od sytuacji ;D
    Każdemu przyda się odmiana, a jeśli jest zrealizowana z tak świetnymi zdjęciami to można tylko podziwiać! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówcie co chcecie, ale mroczna Mori w dalszym ciągu jest przesłodka! <3
    a zdjęcia cudowne, bardzo podoba mi się trzecie od dołu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥