Something new

Witam wszystkich! ^_^
Post od dosyć dawna się nie pojawił, a jest to spowodowane tym, że szkoła pochłonęła mnie niestety w całości. Wiele razy słyszałam, że druga klasa gimnazjum jest najgorsza - i z przykrością stwierdzam, że na razie tak jest, przynajmniej u mnie ^^".
Od jakiegoś czasu Nozomi ma nowego wiga, chciałam go pokazać już daaawno temu, ale nie miałam czasu, co już wyżej napisałam. Uważam, że wygląda w nim obłędnie, zresztą, cały wig jest po prostu fantastyczny, mimo, że musiałam go ciachnąć. Loczki które były na końcach były cudne, ale plątały się i trudno było je ogarnąć :( Ale nadal bardzo mi się podoba, a nawet bardziej!

Zapraszam na pierwszą porcję jesiennych zdjęć :D




Co sądzicie o Nozomi w tym wigu? :D
Do następnego postu, który pojawi się niebawem i na pewno będzie z Mori :3

Komentarze

  1. Mówiłam Ci, że ona jest świetna a w tym wigu- bóstwo.
    A zdjęcia są bardzo naturalne, strasznie mi się podobają! I ten szaliczek! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest :D Bardzo jej pasuje ten wig :P
    Miejmy nadzieję, że w szkole Ci się polepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda :) Ma super szaliczek c;
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku! (´∀`)♡
    Nozomi jest na prawdę śliczna, a zdjęcia cudowne jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ślicznie. Właśnie taki wig chciałam początkowo dla Tessy, ale ostatecznie... wyszło inaczej ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, wygląda bosko :D Nozomi jest śliczna ogólnie, ten szaliczek... tylko kochać ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wig jej niesamowicie pasuje! Ślicznie zgrał się z makijażem, razem to tworzy przeuroczą całość :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda obłędnie, a zdjęcia jak zwykle wspaniałe! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznota jak juz ci mówiłam! !! ^U^

    OdpowiedzUsuń
  10. Nozomi wygląda uroczo w tym wigu i myślę, że do niej pasuje, ale na Twoim miejscu pomyślałabym jeszcze o zmianie chipów :D Tak czy siak - uwielbiam Twoją Pannę i nie mogę się doczekać, aż uda mi się zobaczyć ją na żywo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nozomi jest śliczna, uwielbiam ten model! Sama nawet rozważałam jego zakup. Wig jej idealnie pasuje, a w tym szaliku wygląda tak słodziutko że tylko ją schrupać. >w<

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...