Some days are unforgettable

Hej!
Jak pamiętacie lub nie, pierwszego października Mori skończyła swoje 2 lata u mnie! Strasznie szybko to zleciało, może nie przeszła wiele zmian, ale mimo tych dwóch lat, moje uczucia co do niej nadal są tak same :D Z tej okazji, postanowiłam zrobić jej duuuużo zdjęć, w końcu należy jej się, prawda?
I jeszcze raz, wszystkiego najlepszego dla naszego kochanego słodziaczka!









 Iiiiiii... ponieważ Tynka pożyczyła mi ciałko swojej Minifee, skorzystałam z okazji i obfociłam je, szczególnie, że jest ono po prostu cudowne! Te dłonie i zgrabne nóżki szczególnie chwyciły mnie za serce. I od razu zaznaczam, że jeśli ktoś nie lubi lalkowej nagości, może ominąć tą część ^^




A teraz do zobaczenia, mam nadzieję niebawem ^_^

Komentarze

  1. Zdjecia z Mori kojarzą mi się z tekstem "Czy gdybym miała czerwone oczy udałoby mi się uratować czyjąś przyszłość?" XD
    Swoją droga najlepszego Morisiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hip hip hurra najlepszego Mori♥
    Hah, Naczi robi lepsze zdjęcia mojemu ciału niż ja! :'-)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja Mori jest moją ulubioną dal na polskich blogach, mam nadzieję, że będzie u Ciebie jak najdłużej!
    Wszystkiego najlepszego Mori :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat dla Mori, jest mega słodka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, ma po prostu boską kurteczkę!
    Pozdrawiam ♥
    kawaii-lullaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Yeeey! Wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nyaaa, wszystkiego najlepszego, Mori! ♥
    Oczywiście, że jej się należy, a zdjęcia same w sobie są śliczne, jak i sama modelka :3 Uwielbiam w niej to, że wygląda słodko i uroczo, a jednocześnie bardzo naturalnie ^-^
    Jeeju, te dłonie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. No patrz, w tym roku zapomniałam o życzeniach!
    Wszystkiego najlepszego, Mori! 100 lalkowych lat!
    Ach, jesień... Jak ja uwielbiam patrzeć na jesienne plenery. Mori chyba też je lubi, bo taka zadowolona na tych zdjęciach wyszła. :D
    To ciałko jest cudowne. Uwielbiam MiniFee, a zwłaszcza ich ręce. Są doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat, Sto lat! Wszystkiego najlepszego Mori :D Śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko najlepszego, Mori! ♥
    Aghr, straszny z niej słodziak! >w<

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione życzenia dla Mori! Piękna sesja, a i sama Mori ma śliczną kurteczkę. Las jej dobrym tłem do zdjęć nie zależnie od pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlebszego kochana Mori!!... Śliczne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...