I read your veins like lines on a map but I got no destination

 Bardzo lubię jesień, ale tylko wtedy, kiedy jest tak pięknie tak jak dziś, czyli
słonecznie! "Złota jesień" to najpiękniejsza jesień, dlatego grzechem byłoby nie wybrać się na zdjęcia. Na razie pojawiały się tu same plenery, ale nie lubię nie wykorzystywać dobrej pogody :D Poza tym, wreszcie mogę trochę odetchnąć, odpocząć  - 4 dni wolnego, cudownie!

(Przepraszam za podobne ujęcia i pozy, ale wiatr zarówno jak i niezabranie ze sobą stojaka utrudniało wszystko </3)








 + dwa dodatkowe, niezwiązane z lalkami zdjęcia

Zawsze chciałam zrobić takie zdjęcie :D
Do zobaczenia ♥


Komentarze

  1. Jejku, dawno nie widziałam tak pięknych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten model ♥ Naprawdę śliczne i dopracowane zdjęcia. Klimatyczne, związane idealnie z tą porą roku. Standardowo Mój wzrok przyciąga kurteczka, chyba parka. Strasznie mi się podoba, a lali super pasuje. ♥
    Szkoda, że dzisiaj u mnie taka straszna jesienna pogoda, też lubię trochę cieplejszą jesień :) Spacery w taką bardziej słoneczną pogodę jak i sesje zdjęciowe to czysta przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. taka Frania ma moc wdzięku!
    ostatnia fotka jak tęczowe
    słodkie drażetki - smakowita!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...