Kolejny Luciowy plener .

Tak jak w tytule . Miłego oglądania :D

 Zrobiłam Lucy kredki ( yaay , brawa dla mnie !) , może nie rysują , ale jako ozdoba do lalkowego pokoiku , są idealne .






 D- Ejj...
J- Tak?
D- ..mogłabyś...
J-???
D- ..... NIE ZASŁANIAC MI SŁONCA !? D:

 D- HAHAHA ! JESTEM KRÓLEM TEGO ŚWIATA !
J- Wtf?
D-- A.. A... zaraz się przewróce!

BUM !
D- Aaaa!
D- Buuuu , jestem cała brudna ! To

Lu się tym nie przejęła i dalej poszła świrowac ... Ahh... te dziecii :D
D- Mówiłaś coś ?
J- Nieee , skądże :D
D - Sama jesteś dzieckiem  !
J- No fakt , no , też nim jestem , no T^T
~
Mój aparat znów robi dupne zdjęcia ;___; .... i znowu będe narzekać... ehh...

Miłego wieczoru ! :)

Komentarze

  1. :P. Nie narzekaj dobre są ! :D. Byś widziała moje zdjęcia.. PORAŻKA -,-' . też mam draculaure :P.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...