nie ma tytułu :D




Od wczoraj , dostałam strrrasznej weny . Weny do szycia .
Jakis tydzien temu miałąm wene do rysowania... hah :D
Ano , więc pamiętacie taką szarą bluzke z rękwami 3/4 którą uszyła dla Lucy , moja mama ?
Od dzis , już nie ma rękawków 3/4 bo ją lekko przerobilam ;3
Uszyłąm też leginsy granatowe , z serii " siadam i widac mi pół dupy!" 
No co? Strasznie krótkie mi wyszły ... ;D Ale nie narzekam .
Uszyłam też 2 torebki , zieloną i różową .
I jednym słowem mówiąc:
JESTEM Z TEGO CHOLERNIE DUMNA ! 8D

Enjoy !

Lucy nie ma butów T__T











Pogodę mamy piekną od 3 dni ^^ Tzn . dzisiaj juz tak ciepło nie było , bo wiatr wiał ale zawsze coś.

Komentarze

  1. zayebiste zdjęcia, jak zwykle.;D
    Lucy świetnie wygląda. ^^
    torebka śliczna. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...