Zielone spodenki ;3

Witam .
Wczoraj uszyłam portki dla Monsterek . Z kokardką . Zielone ;D Podobają mi się , i nie szyłam ich długo , jakies 15 - 20 minut :D Lubie taki kolor w stylu limonkowego , więc odrazu wzięlam moją bluzke , która mi się nie podobała ( nie mój styl i fason :d) i tak oto powstały portencje na monsterencje. :d

btw. Niedługo wykorzystam wszystkie bluzki.... z czego ja będe (s)zyć? O.o

Zdjęcia !




 I... GACIOCHY! :D Dla livki , szyła mama :3
( tak tez w kropki , okropkuje Was :d)
 Iiii... Spodniczka na sprzedaż ;)

Cena spodniczki to 9 zł z już wliczoną przesyłką ;)

Płatnosć przelewem , listem poleconym priorytetowym.

Komentarze

  1. śliczna może się skusze muszę pokazać mamie i może się zgodzi piękne i fajne galotki spodnie a spudnicę chcę już mieć tylko zależy od mamy muszę się pośpieszyć bo ktoś jeszcze mi ją zwinie

    OdpowiedzUsuń
  2. za tanio się sprzedajesz ;D 5 to Ci za samo wysłanie + koperta wyjdzie :3
    spodenki śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sąsiadkę, która ma dzieci w stanach i czasem daje nam po nich ubrania, mam cały worek ubrań który leży już ponad rok i czasem coś sobie uszyję z tego, co wzięłam :) I wczoraj wpadłam na pomysł że mogłybyśmy sobie przysyłać różne takie materiały :) A jak na razie ty nie masz, to ja ci bym mogła coś przysłać, tylko mam głupi problem, że nie umiem wysyłać listów i paczek, a jak wczoraj się o to pytałam rodziców, w związku z moim pomysłem, to w ogóle ich nie zrozumiałam :) Jakbyś się zgodziła, to powiem o tym rodzicom, to mi pomogą ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogolnie to ja materiałow mam mało :D Ja sama listów wysyłac nie umiem ( a co dopiero paczki!) , wiec czasami prosze mame ;D Przeważnie szyje z tych mniejszych /za małych ubrań , więc , mało tego jest :P

      Usuń
  4. Ja również uwielbiam takie soczyste kolorki, bardzo fajne te spodenki jak na lato w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...