Spotkanie!

Hej,hej :3
Dziś spotkałam się z moja przyjaciółką Martą która ma dala Tezce  :D
Tezca została przechrzczona na Misaki. Oczywiście zimno było , śnieg prószył i strasznie wiało, zdjecia za fajne może nie są, ale ręce nam cholernie zmarzły, tak , że potem ledwo do mamy sms'a mogłam wysłać :D 


 Buty Misaki są duże.. Nawet za duże, i ciągle spadają D:
Zdjęcie pt." a teraz cię połaskotam!"  ^^

 Misaki mroczna, a Mori słodka i dziecinna :D Cóż, przeciwieństwa się podobno przyciągają ;3
I macie Misaki na koniec. Szczerze, nie przepadałam za tym dalem, chipy mi sięnie podobały i ten makijaż oczny, ale na żywo jest całkiem ładna :)

To pa, do następnej notki ^^


Komentarze

  1. Misaki i Mori to taki diabołek i aniołek xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi Misaki się nie podoba, za to Mori bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mori jest lepiej ubrana ^^

    Misaki gorzej,bo przecież ta bluzka z takim dekoltem i rajstopami nie pasuje na zimę ;p

    ale mniejsza z tym

    obie są śliczne *w*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeciwieństwa się przyciągają? Proszę nie!
    Dziewczyny są fajne obie xD
    Ale twoja bardziej mi do gustu przypadła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Misaki ma zajebiste rajty i buty! Lowe lowe. <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...