Obitsu!

Cześć ^^
Po tytule na pewno każdy domyśli się o co chodzi ;) Mori ma obitsu, i jestem nim zachwycona :D Obitsu według moich przypuszczeń powinno przyjść w czwartek, ale przyszło we wtorek, mimo że moja mama dzień wcześniej wysłała przelew! Jak to się stało? Wszystko przez drobniutką pomyłkę sklepu z którego obitsu zamawiałam, czyli Pullipfamily. Okazało się, że przez przypadek, paczka przez pomyłkę została wysłana do mnie :D Pani z pullipfamily napisała do mnie o tym mejla, i powiedziała żeby wpłacic kwotę jaką trzeba było - ale nie martwcie się, nie płaciłam drugi raz, bo przelew doszedł w ten dzień w którym obitsu do mnie dotarło ;) Później jeszcze wszystko zostało wyjaśnione, więc obyło się bez jakichś dużych problemów ^^. A zdjęcia które umieszczone są  w tym poście robiłam w środę, w tą środę, w którym zaatakował mnie jakiś wirus ._. Teraz już jest lepiej ( jeszcze kilka godzin temu nie wyobrażałam sobie że napisze tego posta), o tym jak mnie bolała głowa lepiej nie wspomnę :P Miałyśmy się z Mori chwalić bluzką którą uszyłam, i do tego jeszcze jest na niej naprasowana naprasowanka - ale tak jakoś wyszło, że jednak ubrałam Mori w co innego. Cóż następnym razem się pochwalę :D


Teraz się żegnam, pa ;)

Komentarze

  1. Yay! Obitsu! No to teraz Mori będzie mogła tańczyć taniec-wygibaniec xD
    I widzę, że zmieniłaś "image" bloga, ale szczerze mówiąc tamten mi się bardziej podobał, chociaż ten też jest ładny. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo :3 obitsu to njalepsza rzecz >3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mori jest wspaniała ! < 33 Obitsu jej da więcej możliwości ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. obitsu to jest to :D lalki ożywają na tych ciałkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mori jest śliczna! Z obitsu wygląda jeszcze lepiej! Jednym słowem - Rewelacja!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mori jest prześliczna, no po prostu cudeńko. A obitsu to wiadomo, dobra rzecz ;p
    Śliczny nagłówek i wygląd bloga, jednak tło zmieniłabym na trochę ciemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obitsu to jest moc c'nie ? ^^
    A jaki rozmiar jej zakupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie że ma obitsu :D od razu całkiem inaczej na nią patrzę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...