Fluff



 Hej, hej!
Niestety albo stety, post nie będzie walentynkowy, ale za to również przepełniony słodyczą:D (taki przynajmniej był zamiar!) Jak niektórzy już wiedzą, do tej sesji podchodziłam kilka razy, aż w końcu wyszła mniej-więcej tak, jak ją sobie wyobrażałam. Cieszy mnie, że nie poddałam się i metodą prób i błędów oraz rad innych efekt końcowy mnie zadowolił ^^
Zapraszam do oglądania - przy okazji prezentujemy niesamowite ciuszki od zdolnej Anne!

 Pomponiki zrobiłam sama za pomocą tego prostego tutorialu. Muszę przyznać, że całkiem przyjemnie się je wykonywało, a do tego są niezwykle słodkim dodatkiem! Gdy założyłam je Marie nie mogłam przestać się zachwycać, zdecydowany must-have dla wszystkich słodziaśnych lalek :D



^3^ ~ ♥
Do zobaczenia!

PS. Jeśli ktoś byłby zainteresowany, zapraszam na mojego flickra -  czasem wrzucam tam pojedyncze zdjęcia z sesji, które nie pojawią się na blogu ^^


Komentarze

  1. Ja właśnie już na flickrze widziałam Marie z tymi pomponikami, przeuroczo wygląda :D
    Ja z takich robiłam ostatnio dywan do mojej dioramy, pompony to dobra rzecz XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, Marie jest cudowna! Pięknie wygląda z tymi pomponikami, naprawdę uroczo. :D Podszkoliłaś się też mocno z robieniem zdjęć, są teraz naprawdę świetne, jedne z lepszych na polskich blogach! Tak trzymaj ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale uroczo jej z tymi pomponami, wygląda jak puchaty misiu owo

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcialabym robic takie sliczne zdjecia jak Ty ;-;
    Zapraszam na mojego bloga, nominowalam Cie do Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń


  5. The Love of Beauty is a woman's nature, three-point looks and seven-point dress.
    Here are women's clubs,Diamond Jewelry,Brand Handbags , fashion Dresses, sexy swimsuits you like, you want to choose.



    https://imiyavogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest przeczytany przez moją osobę i bardzo motywuje do działania! ♥

Popularne posty z tego bloga

I watch you shining and reflecting on every single sparkling thing

I'll run away with your footsteps

A short summary...